- Nejrozšířenější sociální síť světa.
- Zveřejnit jde text téměř libovolné délky, odkaz, fotografie, video
- profil osoby vs. stránka vs. skupiny
- Nástroje pro zveřejňování = Creator studio = administrace stránky, statistiky, analytika
- Mikroblogovací „tweetování“. Omezení na 280 znaků a nejvýše 4 fotografie.
- Vše na Twitteru je veřejné kromě soukromých zpráv.
- Příspěvky nejdou po zveřejnění editovat.
- Pro správu firemního Twitteru slouží aplikace Tweetdeck
- Síť zaměřená na fotografie s popisky. Nejde vkládat odkazy.
- Patří Facebooku
- Profesní sociální síť
- YouTube
- Síť zaměřená pouze na videa.
Příspěvky
- ve formě titulek + část perexu nebo jen perex a odkaz na danou stránku
- Facebook jako součást příspěvku vloží náhled titulku a části textu z webu + zobrazí hlavní fotografii webového článku
- na Facebooku se po vložení náhledu může odkaz samotný smazat, v příspěvku zůstane
- Twitter také zobrazí náhled odkazu, nejde ho ale odstranit
- nejeefektivnější je původní fotografie (nikoliv fotobanková) s krátkým rozšiřujícím textem
- výzva k diskuzi, ke komentování, „lajkování“ upoutá pozornost a pomůže s akcí
Komentáře u příspěvků
- etiketa odpovídání v debatách příspěvcích
- vždy jednat mile, přívětivě a prozákaznicky
- slušně poděkovat za názor
- vulgární komentáře skrývat (nikoliv odstraňovat), funguje na Facebooku i Twitteru
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.